چوب ترمووود

حالت طبیعی چوب ترمووود

_

چرا چوب اصلاح شده با حرارت، امتیازات بالایی برای پایداری و دوام افزایش یافته خود دریافت می‌کند؟

فرآیند حرارتی پایداری و دوام چوب را افزایش می‌دهد. چوب از 50% سلولز، 23% همی‌سلولز، 20% لیگنین و 7% دیگر ترکیبات آلی به نام استخراجات تشکیل شده است.

فرآیند حرارتی رزین، تمام استخراجات دیگر و آب اتصال به نام گروه‌های OH (هیدروکسیل) را از چوب حذف می‌کند. این فرآیند جذب آب چوب را کاهش داده و مقاومت به پوسیدگی را افزایش می‌دهد و در عین حال تورم و جمع‌شدگی را کاهش می‌دهد.

عامل دیگری که به دوام بالای چوب کمک می‌کند، تبلور سلولز است. تغییر در همی‌سلولز دوام را افزایش می‌دهد. همی‌سلولز به فورفورال و اسید کربوکسیلیک تجزیه می‌شود. کاراملیزاسیون لیگنین که توسط حرارت ایجاد می‌شود، باعث می‌شود چوب به رنگ تیره‌تری ظاهر شود.

_

1. ترموود پاین فنلاندی

یکی از فراوان‌ترین گونه‌های درختی در طبیعت، درخت کاج است که از طریق فرآیند ترمووود به دکینگ پاین تبدیل می‌شود تا به بهترین شکل ممکن طبیعی‌ترین ظاهر را به شما ارائه دهد. این فرآیند راه‌حل ایده‌آلی برای کسانی است که به دنبال ظاهری طبیعی در نماهای خود هستند و نمی‌توانند از جذابیت کاج چشم‌پوشی کنند.

_

2. ترموود اش امریکایی

چوب زبان گنجشک یک چوب سخت با تعداد زیادی دانه‌های چوب است و ظاهری زیبا با بافت موج‌دار دارد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود اش به عنوان یک متریال چندمنظوره، زیبا و بادوام شناخته شود. اگر به دنبال ظاهری زیبا برای برجسته کردن ساختمان‌های خود هستید، اش با دوام و قابل اعتماد انتخاب درستی است.

_

3. ترمووود ایروکو افریقایی

چوب ایروکو با دوام، رنگ کهربایی روشن و ظاهری زیبا که نمایی مدرن را به تصویر می‌کشد، یک متریال خارجی ایده‌آل برای پوشش است.

در فرآیندی که با استخراج از طبیعت آغاز می‌شود، ما از چوب ایروکو استفاده می‌کنیم که به دلیل طول عمر زیستی طولانی و سادگی خود برجسته است و به دلیل فرآیند ترمووود بسیار پایدارتر شده است. در نتیجه، این چوب به یک متریال ایده‌آل و بدون مشکل با تمایل به کار کمتر تبدیل می‌شود. پوشش ایروکو با افزودن ظاهری زیبا و مدرن، پروژه‌های شما را به سطحی نخبه و مدرن می‌برد.

_

4. ترموود آیوس افریقایی

آیوس دارای رنگ زرد-قهوه‌ای بسیار تحسین‌شده و ترجیح‌داده‌شده‌ای است و به گزینه‌ای ضروری برای چوب‌های گرمسیری در بخش‌های خارجی با ساختار بدون گره و بافت منحصربه‌فرد تبدیل می‌شود. به‌طور همزمان، با داشتن ساختار سبک، کاربرد آن راحتی زیادی را فراهم می‌کند و بار اضافی بر روی نماها وارد نمی‌کند. تمام ویژگی‌های دوام و پایداری ابعادی سایر محصولات ترمووود ما نیز برای پوشش‌های آیوس صدق می‌کند.

_

5. ترموود تولیپ امریکایی

چوب لاله به‌عنوان یک گونه چوب سخت طبقه‌بندی می‌شود که نوع اصلی درختان جنگل‌های پایدار است. ساختار ساده رگه‌های آن، رنگ کارامل تیره و وزن سبک، دیدگاه متفاوتی به کاربردهای خارجی می‌بخشد. ما آن را ‘اصیل’ می‌نامیم زیرا سطح ساده و ساختار منحصربه‌فردی دارد.

_

6. بامبو اندیورنس هلندی

با بامبو اندیورنس، می‌توانید یک دک زیبا از بامبو طبیعی برای تراس، بالکن، منطقه استخر یا سایر فضاهای بیرونی ایجاد کنید. این جایگزین واقعاً اکولوژیک و بادوام برای چوب‌های سخت گرمسیری که به‌طور فزاینده‌ای کمیاب شده‌اند، به شما احساس، لمس و ظاهر یک ماده طبیعی را ارائه می‌دهد. Bamboo N-durence در طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله دکینگ، نما، حصار و تیرها موجود است.

_

7. بامبو اکستریم هلندی

با بامبو اکستریم، می‌توانید یک دک زیبا از بامبو طبیعی برای تراس، بالکن، منطقه استخر یا سایر فضاهای بیرونی ایجاد کنید. این جایگزین واقعاً اکولوژیک و بادوام برای چوب‌های سخت گرمسیری که به‌طور فزاینده‌ای کمیاب شده‌اند، به شما احساس، لمس و ظاهر یک ماده طبیعی را ارائه می‌دهد. بامبو در طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله دکینگ، نما، حصار و تیرها موجود است.